Στα 6,83 δισ. ευρώ στο πρώτο επτάμηνο του έτους, έφτασε ο τζίρος των σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα, από 6,64 δισ. ευρώ, το ίδιο διάστημα το 2023. Κυρίαρχο χαρακτηριστικό της τάσης, παραμένει η ανάπτυξη των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, αν και με ελαφρώς μειωμένη δυναμική, παρουσιάζοντας υπερδιπλάσιο ρυθμό ανάπτυξης σε σύγκριση με τα επώνυμα προϊόντα.
Αυτό το γεγονός μπορεί να αποδοθεί τόσο στις πολυάριθμες προσφορές από τις ελληνικές βιομηχανίες και τους εισαγωγείς, όσο και στην αύξηση του όγκου των πωλήσεων και στις τρεις κύριες κατηγορίες: τρόφιμα, είδη νοικοκυριού, και προϊόντα προσωπικής φροντίδας και υγιεινής, αναφέρει ο Οικονομικός Ταχυδρόμος. Η αύξηση αυτή οφείλεται επίσης και σε επιλεκτικές μειώσεις τιμών.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου