Ads Section

ΕΛΛΑΔΑ

Εικονικές ψηφιακές influencers - avatar (τέλεια ανθρωπόμορφα μοντέλα AI) προωθούν και προϊόντα και υπηρεσίες στα social media

 


Μια ραγδαία αναπτυσσόμενη τάση, στον κόσμο των social media και του ψηφιακού μάρκετινγκ, είναι οι εικονικοί influencers. Αντί για ανθρώπους, πρόκειται για avatar (δηλαδή προσωποποιήσεις) που δημιουργούνται μέσω της τεχνητής νοημοσύνης, για να προωθήσουν προϊόντα, προβάλλοντας μια εξιδανικευμένη εικόνα, χωρίς ατέλειες, που απέχει όμως πολύ από την ανθρώπινη φύση.

«Δεν παίζει να είναι αληθινό». Αυτό δεν λέμε όταν βλέπουμε ένα τέλειο πρόσωπο για το οποίο γνωρίζουμε ότι είναι υπαρκτό; Μόνο που στην περίπτωση της Ισπανίας Αιτάνα Λόπεθ ή της Ελληνίδας Αικο Πάππας που εντυπωσιάζουν με τη συμμετρία των χαρακτηριστικών τους και τις ιδανικές αναλογίες τους ισχύει όντως ότι δεν είναι πραγματικές αλλά προϊόντα Τεχνητής Νοημοσύνης.

 

Ο Νίκος Ξυδάς, ιδρυτής διαφημιστικής εταιρείας, μιλώντας στο ΕΡΤΝews ανέφερε: «Εχουν αρχίσει τα πρώτα μοντέλα ΑΙ να παίρνουν εντός εισαγωγικών σάρκα και οστά ψηφιακά. Βλέπουμε δηλαδή ένα ΑΙ μοντέλο να παρουσιάζεται ως μια όμορφη κοπέλα και να΄ χει το δικό της ινσταγκραμ και να προσπαθεί να γίνει ινφλουενσερ».

Η Αιτάνα, μια ψηφιακή δημιουργία από την Βαρκελώνη θεωρείται το πιο επιδραστικό μοντέλο – δημιούργημα ΑΙ παγκοσμίως. Ωστόσο, ο αριθμός των ακολούθων της και των κερδών της σε καμία περίπτωση δεν πλησιάζει αυτά των πραγματικών Influencers.

«Τα νούμερα σε σχέση με τους πραγματικούς ινφλουένσερς είναι χαμηλά αλλά μην ξεχνάμε ότι είναι στα πρώτα τους βήματα αυτά τα μοντέλα και αξίζει να δούμε πως θα εξελιχθούν», τόνισε ο κ. Ξυδάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

© all rights reserved
made with by templateszoo