Στις 28 Νοεμβρίου σταματά τη μουσική του υπηρεσία το TikTok με τους χρήστες να καλούνται να μεταφέρουν τις λίστες τους έως ένα μήνα νωρίτερα καθώς τα δεδομένα τους θα διαγραφούν.
Η δημοφιλής πλατφόρμα δεν κατάφερε να ανταγωνιστεί τo Spotify και την Apple και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την αγορά και να λειτουργεί ως μεσολαβητής.
Αντι να ανταγωνίζεται τις υπηρεσίες ροής μουσικής, το TikTok θα οδηγεί τους χρήστες σε αυτές μέσω της λειτουργίας «Add to Music App». Η λειτουργία, η οποία παρουσιάστηκε πέρυσι, επιτρέπει στους χρήστες να μεταφέρουν κομμάτια που τους αρέσουν στο TikTok, αποθηκεύοντάς τα σε λίστες αναπαραγωγής σε συνεργαζόμενες υπηρεσίες, όπως το Spotify, η Apple Music και η Amazon.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου